25 Ekim 2013

Görüşmeniz Kayıt Altında

Bu aralar gene deliler gibi arıyorlar. Bankası, TV paketi, sigortası. Açsan bi türlü, açmasan biliyorsun ki sen açana kadar tacize devam. Bi yerlerden girmişiz veritabanına. Bi de, görevleri heralde gariplerimin, hani, uzuuun uzadıya, niye istemezsiniz, şöyle yapsak olmaz mı filan. Ters de konuşmak istemiyorum, o rutini yapmak için çalışıyor çocuklar sonuçta; yoksa elin genç kızının benim erotik paket seyretmemi teşvik etmesinin kişisel bi amacı yoktur heralde.

Geçen gene çaldı, (0) 850 bilmemkaç bilmemkaç. Açtım, ne diyeceklerse desinler de düşsünler yakamdan.
  • "İyi günler, ben feşmekandan arıyorum. Murat Songür Bey ile mi görüşüyorum?"
  • "Evet benim buyrun."
  • "Murat Bey, öncelikle kalite standartlarımız çerçevesinde görüşmeniz kayıt altına alınmaktadır."
deyince birden bi ampul yandı bende,
  • "Çok teşekkür ederim, güvenliğim açısından ben de görüşmeyi kayıt altına alıyorum, umarım sorun yoktur?"
  • "......"
Kurudu arkadaş.

Birkaçtır deniyorum. Çok eğlenceli olabiliyor.

Tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder