07 Ekim 2013

Evlilik Aşkı Öldürüyor

İki başarısız evliliği başarı ile bitirmiş bir insan olarak bu başlığın kelime anlamı üzerine de bir şeyler yazmam beklenebilir. Ancak söz konusu olaylar benden başka kişilerin de özel hayatlarını ilgilendiriyor olduğundan böyle bir şey olmayacak. Burada bahsi geçen mecazi evlilik ise bu blog ile benim aramda.

Üç aya yakındır bir şey yazmıyorum. Ondan önceki performansım da çok iyi değildi zaten. Yazacak hiç mi bir şey bulamıyorum? Yooo, çok var. Zaman? Eh, gani gani değil ama var yine de. Peki problem ne?

Benim şekilciliğim.

 
Basın ve Yazılar başlıklarıyla sonradan icad ettiğim başımın belaları.

Büyük hevesle başlamıştım blog yazmaya. Düzen tutturamayacağımı biliyordum en baştan da, zaten blogun espirisi de o değil miydi, kafana göre yaz, rahatla, anlat.

Sonra sırasıyla Telekom Dünyası ve Hardware Plus'ta köşelerim yayınlanmaya başladı. Oraya yazdıklarımı da buradan paylaşmak istedim. Görsel olarak güzel olsun, dergideki havayı aynen yansıtsın diye Yazılar diye bir yan sayfa açtım. İşte orada hayati hatayı yaptım. Düzensiz bloğa düzen girmeye kalktı.

Bilen bilir, manyağımdır. O sayfadaki her bir ikon görevi yapan küçük resimcikler aynı boyutta olacak, tıklandıklarında A4 pdf olarak Google Drive'a kaydedilmiş sayfa ayrı bir tarayıcı penceresinde açılacak. Aynı tıklama konu başlığı için de geçerli olacak. E, bunun için her ay ilgili dergilerin elektronik sürümlerinin çıkması beklenecek. Elektronik halleri Google Drive'a Yıl-Ay-Başlık formatında kaydedildikten sonra herkesin okuyabileceği şekilde paylaştırılacak. Bi araba iş.

Ve bir başka boyutu, artık görev haline geldi ya. Elimi süresim gelmiyor. İçim gidiyor bir yandan. Ama, bir şey yazmadan önce de yapmam gerekenleri yapmak zorunda olmam beni rahatsız ediyor.

Halbuki bir şey yapmama gerek yok. Ben bu blog'u seviyorum. Böyle seviyorum. O yapmam gereken dediklerimi yapmamı beklemiyordu ki blog. Onları yapmam gerekliliği ile ilgili beklentiyi koyan benim.

Yapmam gerektiğini düşündüğüm bir şey yüzünden asıl yapabileceklerimi yapmıyorum.

Blogum ile olan aşkımı sürdürmek için bugün itibarı ile buradaki her türlü beklentiyi kırıyorum.

Her ilişki sizin verdiğiniz kadarı ile güzel. Karşınızdakinin istediği ya da sizin onun istediğini düşündüğünüz kadarı ile değil. Kurallar ile hiç değil.

Sanırım o yüzden evlilik aşkı öldürüyor. Blog için yazdık ama... Paralellikler de yok değil. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder