21 Eylül 2012

I Feel Good...

... (dırı dırı dırı dım), I knew that I would, now (dırı dırı dırı dım)
I feel good (dırı dırı dırı dım), I knew that I would, now (dırı dırı dırı dım)
So good (dıt dıt), so good (dıt dıt), I got you (dat dat dat dat dat)

Vallahi, bu sabah 7:30'da kalktığımdaki halimi daha iyi anlatan bir Türkçe şarkı bilseydim onu yazacaktım. Ama, James Brown büyüğümüzün genelde "I Feel Good" diye anılan ama asıl adı "I Got You" olan şarkısı cuk oturuyor hislerime.

Bu sabah kendimi iyi hissettiren ve evde sahip olmamın çok iyi olduğu şey ise Tylol Hot.

Natürmort: Grip adamın mutfak tezgahı

Sabahın kısa özeti şu: 5:30 sularında ter içinde, genizler dolu dolu uyanılır. Sabahki randevuya yetişmek için 7:30'a kuruludur alarm. "Daha uyumam gerek" konulu, adamı hayatta uyutmayan uyku sersemi takıntısı başlar. Burun tek taraflı çalışmakta, eklemler "Lego olsam da sökülsem" kıvamında sancımaktadır. Bir süre sonra bilinç 44 yıllık tecrübesi ile bu ruh ve beden halinde uyumanın mümkün olmadığını fark edecek seviyeye gelir. Kalkılır, mutfağa gidilir, kettle ile su kaynatılır. Oğlanın Ben 10'li kupalarından birisine Tylol Hot boşaltılır. İçine önce 2 parmak su dökülür ki foşurdayıp taşmasın. Karıştırılır. Kalan su eklenir. Yatağa gidilir, okunmakta olan kitap ele alınır, ağır ağır Tylol Hot yudumlanır. Ve uykuya dalınır.

Sabah 7:30'da alarm çaldığındaki durum "kötü değil" değildir. "İyi"dir; çok çok iyidir hem de. Öyle iyidir ki hem de cep telefonundan Facebook'a bağlanıp tüm dostların önünde Tylol Hot'a olan aşk itiraf edilir.

Kendisi ile tanışıklığımız 10 sene öncesine dayanır. İlk defa içmemi önerdiklerinde burun kıvırdığımı, fakat ısrar üzerine dayanamayıp içtiğimi hatırlıyorum. Ama, tabi 20 dakika sonra beni ayağa diktiğinde "Şimdi soruyorum büküp boynumu, Daha önceleri neredeydiniz?" dedirtmişti bana.

2002 Aralık ayında HP'de çalışırken bir ihaleye hazırlanıyorduk. İşi toparlayacak sevgili arkadaşım Tuncay Marmara ve ben vardık sadece. Bir hafta geceli gündüzlü dosya hazırlarken ve de ikimiz de dökülür haldeyken bir haftamızı Tylol Hot ve Red Bull içerek tamamladığımızı bilirim. İyi, birşey olmamış ikimize de.

Pek çok insan Tylol Hot'un uyuttuğunu söyler. Bende de tam tersi. Cin gibi oluyorum; yerimde duramıyorum.

Sadece bedenen de değil. Zihnim nasıl açılıyor, neler neler üretiyorum, kendim bile şaşıyorum. Artık içindeki psödoefedrin burnu açıp da beyne oksijen mi yolluyor, yaksa direk kafa mı yapıyor bilemeyeceğim ama yaratıcılıkta sınırlarımı zorlatıyor bana.

26 Ocak 2012, mekan 4S Bilkent Teknoloji Çözüm Merkezi. Hastalıktan geberiyorum ama akşamüstü de IBM'den arkadaşlar ve yeni tanışacağımız birileri gelecek; gelecekler de birlikte düzenleyeceğimiz etkinlikte ne anlatacağız; onu konuşacağız. Ateşim de var. Neyse, toplantıdan 10 dakika önce bi tek attım. Tanışma faslından sonra Kürşad kardeşimiz "abi nası bir senaryo düşünüyorsun?" diye sordu. 10 dakika içinde icad ettiğim senrayo ile Ankara'da o kadar güzel bir etkinlik yaptık ki, IBM aynı senaryoyu İstanbul'da başka bir işortağı ile tekrar etti. Hikayeyi bir de 4S Pazarlama ve Halkla İlişkiler Uzmanı olan Deniz Ergin'den dinlemenizi tavsiye ediyorum; dış göz olarak onun anlatışı da çok keyiflidir.

Söz konusu etkinlik sonrası 4S ve IBM'liler. Etkinlik çok keyifli geçmişti.
 
Şimdi, zararı var vb. diyenler var. Doğrudur belki. Ama sigaram yok, içki çok değil. Ayda yılda bir hasta olduğumda da Tylol Hot keyfime karışmayın. Seviyorum uleyn...

Benim için bir de Umca ile Apranax vardır ilaç hayatımda. Onları da başka sefere anlatırım.

Notlar:
  • Bu yazıyı yukarıdaki natürmort resminde hazırladığım Tylol Hot'ın etkisi altında yazdım.
  • Tylol Hot konulu bir yazı yazarken konuyu 4S, HP ve IBM'li bir yere nasıl getirdiğimi ben de anlamadım.
  • Yazıya James Brown ile başlayıp arada bir yerde Müzeyyen Senar linki verdiğime inanamıyorum.
  • Emre'nin de ağız burun tıkalı, alnı soğuk. Minoset içirdim ama çok etki etmedi sanki. Baktım, Tylol Hot Pediatrik'i 6 yaşın altına tavsiye etmiyolar. Olmadı bi kaşık da İbufen içireceğiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder