05 Eylül 2012

Dört Köşe

Halen Telekom Dünyası dergisinin yazı işleri müdürlüğünü yürüten Yusuf Çağlayan ile 4S'te görev yaptığım sırada tanıştık. O da o zamanlar İnterpro Medya adına çalışıyordu. Benimle yaptığı röportajlar her seferinde çok keyifli sohbetlere dönüştü. Bu sayede de dostluğumuz pekişti.

Önce o işini değiştirdi, ardından ben 4S'ten ayrıldım. Sağolsun, bir gün halimi hatırımı sormak için aradı; telefon kesmedi birşeyler yiyip içelim dedik. Sohbet esnasında ben planlarımdan, o da dergiden bahsetti. Sonra da bana çok hoş bir teklifte bulundu: "Dergide bir köşe yazar mısın?"

57. sayfaya doğrudan ulaşmanın yolunu maalesef bulamadım.

Kafasında çok şey olup da bir yerlerde paylaşma hevesinde birisi olarak balıklama atladım haliyle. Köşenin teması konusunda anlaştık. İlk dört yazının başlıklarını belirledik... Ve dün yazılardan ilki yayınlandı. "Devir Akıl Devri" başlıklı yazı için tıklayıp 57. sayfaya göz atarsanız okuyabilirsiniz.

Köşeye ad bulma konusunda epey bir kafa patlattık. Sonuçta Dört Köşe'yi bir sayfanın dört köşesi arasında keyifle okuyabileceğiniz birşeyler yazabilme umudumu yansıttığı için seçtim.

Umarım beğenirsiniz.

23.09.2012

Bugün itibarı ile Telekom Dünyası'nın web sitesi düzenlemesi ile köşeye doğrudan da ulaşılabiliyor, linki http://www.telekomdunyasi.com/index.php?cid=27&yid=4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder