01 Nisan 2014

Empire Of The Undead

Favori Power Metal grubumdur Gamma Ray. Kurucusu, gitaristi ve de vokalisti olan Kai Hansen'i Helloween'in kuruluşundan biliriz aslında. Kendi çizgisini izlemek üzere kurduğu Gamma Ray'i, birkaç eleman değişikliğinden sonra 1997'den beri aynı kadro ile devam ettirmiştir. Ben de hemen her albümünü büyük keyifle dinlemişimdir.

Ancak 2012 yılında, davulda çok da başarılı bulduğum Dan Zimmerman'ın ayrılması beni gerçekten üzdü. Yerine Michael Ehré adında çok da işinin ehli bir vatandaşın geldiği beyan edilmekle beraber, kendisinin bünyeye uyup uymayacağı konusunda ciddi endişe duymaktaydım.

O yüzden de Gamma Ray'in 2014'te çıkaracağı Empire Of The Undead albümünü biraz da ürkerek beklemedim desem yalan olur. Her neyse, albüm 28 Mart'ta çıktı, iTunes'den indirdim. gayetle güzel, keyifle dinlenecek bir albüm.

Edinmenizi tavsiye ediyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder