02 Aralık 2012

Yaz Yazabildiğin Kadar, Kim Tutar?

Bu sene 18 - 21 Ekim 2012 arasında Xanadu Hotel Bodrum'da yapılan İş Zekası konulu Bilişim Profesyonelleri Semineri'nde bir sunumum vardı. Blanche Medya'dan Yıldıray Gökkaya ile tanışmamıza da vesile oldu bu seminer.

Blanche Medya popüler yayınları olan Emlak Rotası ve PC Extra'nın yanında her sene düzenlenen CeBIT Bilişim Eurasia'da yayınlanan CeBIT Life dergisini de hazırlıyor. Derginin direktörlüğünü yapan Yıldıray ile sohbetimiz esnasında, benim de bu yılki sayıda bir yazı yazabileceğimi konuştuk.


Konuştukça konuştuk ve sonunda bu seneki CeBIT Life Magazine 1. Sayı'da toplam 5 yazımı yayınladılar. Derginin 24. sayfasında "Sanallaştırma Ve Son Kullanıcı", 26. sayfasında "Bilişim İle İş Sürekliliği", 28. sayfasında "IPv6 Niye Geliyor?", 32. sayfasında "Bulut Bilişim Üstüne" ve 40. sayfada dosya konusu "Türkiye'de Teknoparklar" başlıklı yazılarım yer aldı.

Yazıları derginin kendi sitesinden ya da benim blogun Yazılar sayfasından okuyabilirsiniz.

Aslında 6 yazı hazırlamıştım ama biri sansüre takılmış :) Bir de, editörümüz yazıları dergiye hazırlarken derginin üslubuna uygun bir şekilde remix yapmış. Müsaadeleri ile kendi yazdığım orijinal hallerini de blog entry olarak buradan paylaşacağım.

16 yıllık bilişim kariyerimde ilk defa CeBIT'e gittim. Tamamı ile turist mantığı ile gittiğim fuarda ben bile 3-4 iş görüşmesi yapma fırsatı buldum. Bugüne kadar hep "panayır" olarak nitelendirdiğim CeBIT beni yalancı çıkardı anlayacağınız. Artık bu sene mi böyleydi, ben mi bugüne kadar önyargılı davranmışım, bilemedim.

Fuar davetiyesi konusundaki desteği için de tüm SEMOR çalışanlarına ayrıca sevgilerimi iletiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder