18 Temmuz 2012

Susurluk Tostu

Dün otobüsle İstanbul'a gittim geldim. Akşam dönüşte mola yerinde bişeyler atıştırayım dedim. Şansımı Susurluk Tost ve Ayran Evi'nde denedim. Tost açısından biraz klasiğin dışına çıksa da Macar Salam ve Dana Jambonlu tostu ısmarladım kendime.


Gerçekten çok lezzetliydi. Dikkatimi çeken birkaç noktayı paylaşmadan geçemeyeceğim:
  1. Tost, gerçekten bu resimde görünenin neredeyse aynısıydı. Hani resimde öyle vernikli, pırıl pırıl görünüp de elinize aldığınızda "bu muymuş" dedirten cinsten değil.
  2. Tost ekmeği adamın midesine deve hamuru gibi oturmuyor.
  3. Kullanılan malzeme çok lezzetli.
  4. Tost özenle hazırlanmış, içindeki dünya malzemeye rağmen yerken dağılmıyor, köşesinden pörtlemiyor.
  5. Yanında içtiğim ayran ve üstüne ikram ettikleri demleme çay da çok lezzetli.
  6. Fiyatları ucuz diyemeyeceğim ama makul.
Denk gelirseniz denemenizi tavsiye ediyorum. Mehmet Yaşin'e de buradan selam olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder