17 Haziran 2013

Ve, Babalar Günü

Tam bir sene önce, bu blogun ilk yazısı olarak Babalar Gününüz Kutlu Olsun başlığını yazmıştım, babalar gününün anneler gününe oranla biraz daha hafif geçiştirildiğinden bahsederek. Örnek olarak da Emre'nin kreşindeki bir etkinlikten bahsetmiştim.

Yıl içinde bu yazım Yeni Atabilge Anaokulu'nda birkaç kere konu olmuştu. Sağolsunlar, bu sene biz babaları çok güzel sevindirdiler. Önce Facebook sayfaları ile başladılar.

 
 Nur Hanım önce Facebook kapak sayfası ile başladı

Pazar günü Babalar Günü Kahvaltısı ile devam edildi; biz katılmadık. Ama asıl sürpriz, bugün Emre'yi kreşten almaya gittiğimde tamamı el işi bir babalar günü hediye paketimi Emre'den kocaman bir öpücükle almam oldu.

 
Canım oğlum, biliyorum... Bildiğimi sen de bileceksin, baba olduğunda.


İçinden yukarıdaki el işi çalışma ve yine el işi çalışma ile çerçevelenmiş olarak alttaki iki resim çıktı:


Ve resimlerin yanında bir de küçük animasyon olan bi CD'miz vardı.

Benim özel gün kutlamama huyumu bilen bilir. Benim için budur konu; bu kadardır, ne eksik, ne fazla.

Çok teşekkürler; herkese. Tüm babaların babalar günü kutlu olsun tekrardan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder