17 Haziran 2012

Babalar Gününüz Kutlu Olsun

Aşağıdaki videoyu seyretmiş miydiniz?


P&G'nin Anneler Günü için 2012 Londra Olimpiyatları kavramı ile yayınladığı bir reklam. Gerçekten çok hoşuma gitti. Bahane ile tüm annelerin, teyzelerin, halaların, yengelerin, öğretmenlerin... bir çocuk üzerinde emeği geçen tüm kadınların geçmiş anneler gününü tekrar kutlamış olayım. Hemen aşağıda da oğlumun kreşinden bir manzara var; Anneler Günü için çok güzel bir etkinlik düzenlemişler.


Bazen cevabını bildiğim ama bilmek istemediğim soruları soruyorum kendi kendime. P&G'nin reklamını seyrettiğimde, "Babalar Günü için de benzeri bir reklam yaparlar mı acaba?" demiştim. Kreş etkinliği için de aynı şekilde. Her iki cevabın da "hayır" olduğunu düşünmeme rağmen, yine de belki yanılırım umudu taşıyordum.

Bugün itibarı ile haklı olduğumu bir kez daha görüyorum.

Bu satırlarımı kıskançlık olarak yorumlayanlar olacaktır muhakkak ama inanın durum böyle değil. Öncelikle, biz erkekler olarak böyle günleri o kadar önemsemiyoruz ki. Sonuçta tüketim ekonomisi etkisini kadınlar üzerinde daha rahat sağladığı için bu böyle yaşanıyor. O yüzden kimseyi suçlamamak lazım.

İnternet'te bol geyiği geçen saç kestirme ritüelinde olduğu gibi (bkz. http://www.itusozluk.com/goster.php/sa%E7+kestirmek/@54461), biz erkekler olarak seremonileri çok uzatmayı sevmiyoruz. Ben de daha fazla uzatmadan konuyu kapatıyorum.

Babalar gününüz kutlu olsun!

1 yorum:

  1. Baba adayı bir baba olarak, biraz da fazladan kutluyorum "Babalar Gününü"...

    YanıtlaSil